SERWIS DOOR TO DOOR - BEZ WYCHODZENIA Z DOMU - POLSKA ORAZ TRÓJMIASTO

Teraz dzięki współpracy z kurierem miejskim mamy możliwość przyjmować naprawy z całego Trójmiasta tego samego dnia.



Serwis Ogólnopolski realizowany jest następnego dnia.
TRÓJMIASTO

Kurier lokalny odbiera spakowany sprzęt z Gdańska, Sopotu i Gdyni, a także Rumi i Redy.

Odebrany sprzęt jest transportowany bezpośrednio do naszej centrali w Gdyni, gdzie możemy podjąć się diagnozowania.

Po naprawie laptopa można odebrać w jednym z naszych punktów lub wybrać dostawę do domu.

CAŁA POLSKA

Kurier DPD odbiera spakowany sprzęt następnego dnia, z całej Polski.

Odebrany sprzęt trafia do sortowni, skąd transportowany jest następnego dnia do naszego serwisu.

Po naprawie laptop wysyłany jest wprost pod Twoje drzwi.

W ten sposób oszczędza się czas na dojazd do naszego punktu. Wystarczy jedynie zabezpieczyć urządzenie na czas transportu i oddać je kurierowi.




Przebieg procesu naprawy wysyłkowej:


1

Wypełnienie formularza

2

Przekazanie paczki kurierowi

3

Zapoznanie się z diagnozą. Akceptacja kosztów i czasu naprawy

4

Odbiór paczki z naprawionym urządzeniem


Dostępna jest forma płatności przelewem lub blikiem. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Każda naprawa objęta jest gwarancją do 12 miesięcy.



TRÓJMIASTO

Zamówienia do godziny 10:00 realizuje tego samego dnia.

Zamawiając usługę kurierską, przed godziną 10:00, możesz spodziewać się kuriera, tego samego dnia, a Twój laptop trafi do serwisu około godziny 16:30.


CAŁA POLSKA

Zamówienia do godziny 16:00 realizuje następnego dnia.


Kurier miejski, dostarcza sprzęt bezpośrednio do nas, więc nie musisz się martwić, rzucaniem paczkami na sortowni. W przypadku kuriera krajowego należy porządnie zabezpieczyć sprzęt na czas transportu.