Teraz dzięki współpracy z kurierem miejskim mamy możliwość przyjmować naprawy z całego Trójmiasta tego samego dnia.
Serwis Ogólnopolski realizowany jest następnego dnia.
Kurier lokalny odbiera spakowany sprzęt z Gdańska, Sopotu i Gdyni, a także Rumi i Redy.
Odebrany sprzęt jest transportowany bezpośrednio do naszej centrali w Gdyni, gdzie możemy podjąć się diagnozowania.
Po naprawie laptopa można odebrać w jednym z naszych punktów lub wybrać dostawę do domu.
CAŁA POLSKAKurier DPD odbiera spakowany sprzęt następnego dnia, z całej Polski.
Odebrany sprzęt trafia do sortowni, skąd transportowany jest następnego dnia do naszego serwisu.
Po naprawie laptop wysyłany jest wprost pod Twoje drzwi.
W ten sposób oszczędza się czas na dojazd do naszego punktu. Wystarczy jedynie zabezpieczyć urządzenie na czas transportu i oddać je kurierowi.

Przebieg procesu naprawy wysyłkowej:
Wypełnienie formularza
Przekazanie paczki kurierowi
Zapoznanie się z diagnozą. Akceptacja kosztów i czasu naprawy
Odbiór paczki z naprawionym urządzeniem
Dostępna jest forma płatności przelewem lub blikiem. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Każda naprawa objęta jest gwarancją do 12 miesięcy.
TRÓJMIASTO
Zamówienia do godziny 10:00 realizuje tego samego dnia.
Zamawiając usługę kurierską, przed godziną 10:00, możesz spodziewać się kuriera, tego samego dnia, a Twój laptop trafi do serwisu około godziny 16:30.
CAŁA POLSKA
Zamówienia do godziny 16:00 realizuje następnego dnia.
Kurier miejski, dostarcza sprzęt bezpośrednio do nas, więc nie musisz się martwić, rzucaniem paczkami na sortowni. W przypadku kuriera krajowego należy porządnie zabezpieczyć sprzęt na czas transportu.